Sevgili anneler 47 gün önce dogum yaptim analik raporunu muhasebeci sisteme girdi dogum parasini almak icin ne yapmam lazim Alo 170 ariyorum acmiyorlar sgkya gitmem gerekiyor mu bunun belli bir suresi var mı daha onceden alanlar yardimci olursaniz cok sevinirim simdiden tesekkurler 🙏🏻