_kuzucuki Merhaba kızlar 🤍 Deprem bölgeleri şark görevi oldu artık.. bu sebepten Batman, Gaziantep ve hatay hakkında bilgi alabilir miyim şu an orada olanlar veya bu bölgeleri yazacak olanlar var mı 🙏🏻
Balkizinannesitugce _kuzucuki Antep de ev bulabilirsiniz ama hatayda asla ev yok en son komserler konteynirda kalıyordu diğerleri çadırda çok çok zor aile olarak gitmek batman Antep herhalde maras ve hataydan bir nebze daha iyidir 3 5 gün öncede osmanjye eklendi bu listeye bizde tercihimizi osmaniye tek yaptık insallah gelir doğudan kurtuluruz
Bebis1_ _kuzucuki Gaziantep pek deprem olmuş gibi durmuyor ablamlar orda oturuyor ben seviyorum Antep’i ablamda çok memnun Batman hakkında bilgim yok Malatyalıyım Malatya şuan şehir tamamen değişti yapı olarak bir çoğu depremde yıkıldı bir kısmıda ağır hasarlı olarak yıkımına devam ediliyor. Malatyalılıar birbirini sevmez ama dışardan gelenlere çok iyi davranılar sahiplenirler sormadınız ama söylemek istedim Hakkınızda hayırlısı
_kuzucuki Balkizinannesitugce osmaniye memleketim küçük sakin bir yer öncelikle inş hakkınızda hayırlısı olur… bizde Antep ve Batman arasında kaldık. Adana’da yaşıyoruz çok uzağa da ayrılmak istemiyoruz bu çevreden kafam çok karıştı
_kuzucuki Bebis1_ çok teşekkür ederim öncelikle… peki Antep’te lojmanda mı oturuyorlar dışarda mı bilginiz var mı bu ildeki lojmanlarla ilgili
Balkizinannesitugce _kuzucuki Antep tabiki özel.harkert için daha iyi batman zaten sürekli göreve gönderirler küçük olduğu icin