dmllg Kırkın ciksin duzeleceksin ,kirk ciksin bebek duzelecek. Bu surecte ne oluyor. Neler degisiyor. Kirk cikinca bebegimin duzeni nasil olacak ,ben bu ruh halinden cikabilecek miyim ?
Nimess57 dmllg oğlumda bi şey olmadı zaten kolikti zordu ve bu seferde ikinci kırkın çıksın düzelir dediler 😅 kızımda ise sakin bi çocuk zaten fakat birbirimize alışma sürecimiz oğlumun alışma süreci evin düzeni derken anca toparladık ve alıştık diyebilirim yoksa bi şey olduğu yok bana göre 😅
Duygu29 dmllg valla banada öyle dediler tam 40. Gün bebeğim daha da delirdi😂 ama bizim için sanki bi rahatlama ferahlama geldi. Eşim hep gece sen uyu ben bakarım bebeğe diyodu. Ama ben rüya görmekten resmen dinlenemiyordum. 40 la beraber çok şükür bitti. Resmen 10 dk bir rüya görüp uyanıyordum
Birberenannesi dmllg 4 ay bitmeden hiç bişey düzene girmiyor en azından bizde öyle oldu. Kırk mırk hikaye 🙄
gamzes-26 Herkeste olmuşmudur bilmiyorum ya da psikolojik olarak kendimi 40 a mı hazırladım bilmiyorum 40 ımız çıkınca bi aydınlandım yenilendim gözüm gönlüm açıldı diyebilirim bana böyle bir etkisi oldu ama kızım açısından bir değişim olmadı
kasimonbes dmllg soyle ki artik anneyi taniyor babayi da sesinden tanıyor ve yakini goruyor cevreyi kesfetmeye basliyor yani hareketlenme donemi elini agzina goturme ellerini kesfetme ve eline aldigi nesneyi agiz yoluyla tanima ❤️ babildama agulama ciglik atma sesini tanima 🌺 eğlenceli donemler geliyor
Denizoglan dmllg 40 ın çıksın toparlanır demişlerdi oğlum gece hiç uyumazdı gündüz uyuyordu sağolsun 40 mız çıkınca gündüzde uyumadı en büyük değişiklik bu olmuştu bizde Tokat attı resmen bana 😂
Yrnkskn dmllg bu aslında tıbben iyileşme süreciniz vücudunuzun kendini toplaması 6 hafta sürüyor bu süreçte bebeğiniz de dış dünyaya uyum sağlamaya başlıyor bu yüzden 40 çıksın rahatlarsın tabiri var canım
Yrnkskn dmllg rahatlamaktan ziyade kendinizi daha iyi ve bebeğinize yeterli hissedeceksiniz bebeğinize alışmış ve onu anlamaya başlamış oluyorsunuz bu yüzden bir nevi rahatlama da denebilir aslında sizinde vücudunuz eski haline dönmeye başladığı için yavaştan o psikolojide sizi biraz daha rahat ve özgüvenli hissettirecek yani herşey yoluna girmeye başlayacak yavaş yavaş sadece sabırlı olun