dmllg şuan en gazlı dönemleri başladı annesi. Probiyotik ve gaz damlası öneririm. Bide havalar iyi artık her akşam duş aldırıp yatırabilirsin. Şampuan falan kullanmana gerek yok. Ilık su inanılmaz iyi geliyor. Bide sıcak havlu koyardım öyle uyurdu. Gaz sancısına biz bile dayanamıyoruz onlar nasıl dayansın. Bide hep pozitif düşün, öyle güzel hissediyolar ki. Hani uyanacak birazdan deme. Şuan 6. Ayına girecek bebeğim, gece çok güzel uyuyor ama gündüz direnebildiği kadar direnip uykusuzluktan resmen bayılıyor.