Çalışırken maaşlar bu bankaya yatıyordu hesap kartı zorunlu olarak k.k olarakta kullanılıyormuş mecbur kullanmak zorunda kaldım asgari ödediğimde oldu tam ödeme yaptığım da oldu. 1500 ödeme tutarım bi an da 3000 e çıkmış bu bankadan kredi kartı kullanan var mı? Bi an da böyle yükselmesi normal değil yani garantinin de ek kartını kullanıyorum hiç böyle bişeyle karşılaşmadım