Yeniibianne o hiç belli olmaz ilk haftalarda biraz gaz sıkıntısı çektik 1. Ayından sonra rahatladık her akşam yatmadan rezene içiyorum ve yatmadan sırtına, karnına, bacaklarına ve ayaklarına bebe yağı ile masaj yapıyorum sonrasında bacak hareketleri ile gazını çıkartıyorum her akşam düzenli yapıyorum ve en son gece 2 de uyuyo sabah 6,7 ye kadae uyanmıyor. Doktorumuz gece kendi uyanıp emmek isterse emzir artık uyandırmana gerek yok dedi. Geçen cumartesi sünnetini bile yaptırdım hiç sıkıntı yaşamadık çok şükğür. Bebeğinizin dilini en iyi siz anlarsınız belli bir düzene girebilirse rahat edersiniz akşamları gaz masajlarını deneyebilirsiniz masajları yaparken ağlarsa şarkı, ninni söylerseniz susacaktır.