Bebeğimin ön üst 2 dişi ve ön alt 2 dişi var yanlarındakiler daha henüz çıkmadı ama bu aralar çok huysuzdu sürekli ağlama ağzına birşey aldığında ağlama krizleri olmaya başladı 2 gündür yara mı var diye düşünüp kontrol ettiğimde azı dişlerinin olduğu yerde iki tarafta da diş patlamış daha öndekilerinin yanındakiler çıkmadan arkadan çıkması normal mi bilen var mı acaba