SetenayCo Yagmurrrtt chicco 6+ alıştırma bardağı. Harika bir ürün. Bir damla akıtmadı br yıldan fazla oldu alalı. Şimdi kızım 21 aylık, birkaç ay önce baby plus termoslu pipetli suluğunu aldık, o da çok çok iyi.
ruveydaensar Yagmurrrtt gulcegulkan Tugceonrdml_ SetenayCo Themhrmom Aalya ya benim kızım biberonla bile içerken boğazına kaçırıp duruyor boğulacak gibi oluyor bikac kez de öksüre öksüre küstü(afedersiniz) . Şırınga ile veriyorum aylarıdır . 🤷🏻♀️🤦🏻♀️Sıradan öyle markette gördüğüm bı pipetli bardak aldım ama çekemiyor mantığını anlayamadı sanırım çiğnemeye çalışıyor pipetini . Bunca gereksiz bilgiden sonra sorun şu: 9 aylık kızıma güzel bı marka alsam bu su icememe sorununa bı katkısı olur mu acaba ?
Aalya Aalya asla wee baby almazdım ikinci sulugu ondan aldım.içerken çocuk içine hep ağzı doluysa içine giriyor kırıntılar. Nuk ta asla oyle bir sey olmuyordu. Icı kolay temızlenıyor nukn . Wee baby elim ince ama zor giriyor zor yıkıyorum içi de hemn leke yapıyor hiç begenmedım
Themhrmom ruveydaensar bizde weebabyi aldık hemen ögrenmedi 1 ay falan hic cekmedi ezdi sadece ama ben hep eline oyuncak gibi verdim sonra kısa bi süre de cekti tükürdü agzından surekli ama cok şukur suan normal iciyo. Ama kusması icin bişey diyemiycem bizde öyle bi sorun yoktu
ruveydaensar Themhrmom çok teşekkür ederim canım cevap için 🙏🏻🌸 ben de veriyorum eline belki alışır diye ama bakalım 🤷🏻♀️
Themhrmom ruveydaensar rica ederim nedemek. Alısır merak etmeyin sadece hep elinde olsun 1-1 bucuk ayda tam ögrenir insAllah🥰
Yagmurrrtt Bende siparis verdim pipetli suluk bakalim bizde nasıl olucak alisirmi alışmazmi cignermi😅 gorucez