Taha19- tv ye çok baktığı için unutmuş. Şu an yeniden öğreniyor gibi düşünün. Hiç bilmeyen bir bebeğin öğrenmesi gibi yani öyle 2-3 ayda olmayabilir. Bebeğinize biraz zaman verin ve sürekli oynayıp konuşun. Zaten babıldamaları geri başlamışsa konuşmaya da yakında başlar. Küçük bebekler de önce babıldar sonra konuşur. Sizinki de şu an sırasıyla unuttuğu şeyleri hatırlıyor işte. Babıldama, sonra konuşma. Ama lütfen bol bol konuşun, kitap okuyun, oyun oynayın. tv, telefon, tablet vermeyin.