Winnithepooh Herkese merhaba almıştım bir kez gydim ve doğum oldu kilo aldım ayak numaram olmuyor artık maalsef 🤦🏼♀️ ondan satıyorum rengi parlak yüksek taban ve yumuşak taban ortopedik tarz
Winnithepooh Ayak numarasına uyan varsa kaçırmasın derim 38 numarayada uyumludur ben gydigimde 37 5-38 arasiydi ayagim
Winnithepooh Bu fiyata bu ayakkabı asla alınamaz normal netteki satış fiyatlarına bakarsanız arada çok fazla fiyat farkı vardır