_anne_ merhaba, öncelikle hayırlı olsun inşallah gebeliğiniz🤍Benimde oğlum 16 aylık ve 3 aylık gebeyim. Oğlumun doktoru da, kadın doğum doktorumda emzirmemde bi sakınca olmayacağını söylediler ve emzirmeye devam ediyorum cok sükür. Bana da çevremde ‘bebek gelişmez, yada oglun sütten zehirlenir vs diyenler oldu. Kadın doğum doktoruma sordum bunu ’ İnsan vücudunda zehirli birşey olabilir mi Allah aşkına dedi