Gece beslenmesini keseli 2 haftayı geçti ama hala en az 3 kere uyanıyor her uyandığında elini memeye sokuyor.su veriyorum yine uyuyor. Tek fark uyandığında çok direnmiyor artık suyu verince ikna oluo. Sabaha karşı 6-7 uyandığında emziriyorum. Ama memeyi hani unutur alışır deniyordu bu unutmuyor yanlış mı yapıyorum acaba.