Merhaba arkadaslar benim 10 aylik bebegim var ama haalaaa gaz sıkıntımız devam ediyor probiyorik basladik 1 hafta oldu cok etki etmiyor gibi doktorumuz yaninda sapsimplex onerdi ama o kadar ilaca bogmak istemiyorum bebegimi zaten suan burun akintisi icin sprey birde surup iciyor sap simplex yerine kekik suyu versem bitkiselle ilaci karistirmismi olurum bebegime bir sakincasi olurmu aceba