Bebeğim düzeltilmiş 9 aylık kronolojik 8 aylık. ek gıda süreci beni inanılmaz zorluyo. Sebze haricinde hiçbir şey sevmiyo ve yemiyo. Lütfen benim gibi olan anneler tecrübelerini aktarabilir mi? Gerçekten artık sinirlerim bozuluyo. Her şeyi robottan çekip veriyorum en ufak bi pütürtüde yemekten vazgeçiyo