Bebeğimin ilk olarak alt dişleri 11 aylıkken çıktı. Üstünden 2 ay geçti rli sürekli ağzında, 3 gün ateşlendi sonunda kan vermek zorunda kaldık hiçbir şey çıkmadı kanda. Ateşi geçti dün midesi bulanıyor Muş belki karnı ağrıyordu bilmiyorum ben işten geldikten sonra huzursuzdu gece yatana kadar. Gece öğürmeye çalışınca anladım midesinin bulandığını. Yatağa bir kete kustu bi kere de öğürdü gelmedi hadi dedik belki yediği dokundu veya üşüttü bu aralar üstünü örttürmek istemiyor. Belki ondan diye düşündüm. Sabah da hadi yumurta yapmiyim yoğurtşı bir şey yspayım yulaflı ypğurtlu meyveli yaptım öğürdü istemedi belki tatlı diye dedim yoğurdun içine salata rendeledim onu da istemedi. İştahsızlığı da var yani. Bu dişin işi mi hala ys başka bir şeyi olsa kanda çıkardı diye düşünüyorum 🥺