coktepkiliyim Bir ay oldu hala unutamıyor,gündüz bir şekilde oyalıyorum ama gece uyandığı zaman emzirmek zorunda kalıyorum uykulu halde emiyor ama çok ağlıyor geceyi de nasıl kesebilirim 🥹 gündüz hala gelip açmak istiyor ne zaman unutur 🥲 25 aylık bebeğim
Sunshinemom coktepkiliyim ben önce geceyi kestim 1-2 aya kadrda gündüz kesmeyi planlıyorum. Beni korkutan geceydi ama geceyi kesince gündüz çok saldırmaya basladı napıcam bilmiyorum 22 aylık.
Wasssaap coktepkiliyim sabır taşı ile 1 günde memeyi birakti kızım, bir kere bile istemedi tekrar. İsterseniz bi arastirin internetten de, mucize gibi valla 😀
coktepkiliyim Sunshinemom ben de gündüzü kesince gece daha çok emmeye başladı ben de ne yapacağımı bilmiyorum geceyi nasıl kestiniz acaba
Sunshinemom coktepkiliyim uyandığında meme yok sabah var dedim hep tabl ağladı zırladı kendinni yerden yere vurdu ama bekliodum ztn o yüzden panik yapmadım su verdim hep kalktığında ilk günler ağladı ama artık gene uyanıyo hala memeye sokuyor elini yok diyince çabuk kanıyor uyuyor
Wasssaap coktepkiliyim ilk gece evet zordu cubku memede uyuyordu nasil uyuyacagini bilemedi ve çok ağladı. Ama biliyordum böyle olacagini. En son dayansmadi ve sizarak uyudu. Gece uyanınca yine çok ağladı bende de uykusuzluk var tabi en son tamam dedim vericem meme basaramadim bu işi. Actim göğsümu ve meme istemedi😀 kucagima aldim salina salina yürüdüm uyudu. İlk uc gun biraz zorluyor ama ilk gunden sonra azalarak ilerledi aglamalar. Simdi kucagima aliyorum omzuma kafasini koyuyor biraz yuruyorum ve uyuyor. Yemin ederim o kadar rahatladim ki hayat konforum bir nebze yerine geldi 15 ay sonra🧿😀