babyyyy1 hulyaaa-123 reglim gecikmisti bide hemen yoruluyordum bulaşığı bile zor yikiyordum bel agrisindan test aldim yaptim 3 haftalikmi böyle öğrenmiştim
Masalkizinannesi hulyaaa-123 benim karnım çok ağrıyordu doktora gittim karın ağrısı şikayetiyle kan testi aldilar 3 haftalik hamileymisim doktor bile şaşırdı bu kadar erken ogreninide ilk defa gördüm demişti acilde 😅
Gryffindor Tedavi ile denediğimiz için o ay her şeyi hamileliğe yoruyordum ama adet olacakmış gibi kasık ağrılarım olmuştu hatta dedim kesin adet oluyorum ama meğer hamilelikmiş. Aşırı uyku hali ve baş dönmesi de vardı ama o pregestan ilacı yüzündendi
Asyaveannesi04 hulyaaa-123 reglim gecikmişti ve canım aşırı tatlı birşeyler istiyordu, her gördüğümü canım çekiyordu 😅
ElifDefne3535 hulyaaa-123 vücudumdan kanlar çekilmişti sanki bide çok uyku hali olmuştu adette gecikince evde bir test
Handehlal hulyaaa-123 göğüslerim hiç olmadığı kadar hassas ve şişmişti o şekilde tahmn etmiştim adetim de geçince hemen çıkmıştı testte