Ben ailemden farklı bir şehirde yaşıyorum burada tanıdığımız kimse olmadığı için (arkadaslardan baska) sadece iki kez 1er saatliğine bir arkadaşa bırakmıştım açıköğretim sınavına girebilmek için onun dışında hiçbir yere bırakmadım daha mecbur değilseniz bırakmayın bence kokunuzu özler size sarılmak ister ağlar ne biliyim ben tek bakıyorum diye fazla duygusal yaklaşıyorum galiba siz bilirsiniz yine de