Ah ahh biz neler çektik 3 4aylık olunca rahatlıyorsunuz sorun kalmıyor valla ne yapsalar gaza çaresi olmuyordu zamana bırakıcaksınız doktor fitil vermişti bize ben hatta bazen çok gazı olduğunda kakasını yapamadığında çok minik sabun koyuyordum fitil çok büyük çünkü sabunu koyunca 5 10dk içinde hem gazı çıkıyor hemde kakasını yapardı şimdi 1yaşında miniğim