AylizBuglem Kızım 4 aylık, ebe nin tavsiyesiyle 2 aylık olduğundan beri pamukçuk olmasın diye günde 3 4 çay kaşık su veriyorum ama artık küçük biberonla günde 20-30 cc versem Mi diyorum çok gelir mi zararı olur mu bilemedim. Sizler veriyor musunuz bu şekilde
Haydiellerhavaya AylizBuglem bebeğin su ihtiyacı yok anne sütünden alıyor ya da formül mama içiyorsa oda suyla yapılıyor zaten içiniz rahat etmiyorsa 3 4 çay kaşığı bile bence fazla 1 çay kaşığı verin en azından nacizene fikrim 🤷♀️
Asyamasyam AylizBuglem ben verdim valla. Ben 1 haftalikken bile verdim sarılık olmuştu çabuk atlatsın diye çabukta atlattı şükür. Verebilirsin biberonla bende o zamandan verdim kana kana içiyor
Melis1706 Asyamasyam Sarilik atlamanin suyla alakasi yok oyle olsa cocuga zemzem verildi sekerli su verildi o atlatirdi biz 2 gece hastanede yattik 1,5 saatte bir emzirdim yine dusmedi mamayla dustu
Anr5155 AylizBuglem 30cc çok fazla ek gıdaya geçince o kadar içiriliyor zaten. Bebeklerin vücudunda yetişkinlerin vücudundakinden daha fazla su olduğu için susamazlar, su zehirlenmesi geçirebilir pamukçuk olmasın diye düşünüyorsan yine çay kaşığıyla vermeye devam et.
Mertveannesi2211 AylizBuglem 15 günlükken hemşire verebilirsin suyun ne zararı olabilir ki sadece mideleri küçük su ile doymasinlar diye vermeyin diyoruz dedi bebeğinde içerse verebilirsin sıcaklarda geldi zaten benim bebeğim seviyor veriyorum ben içtiği kadar ama tok iken
Poly-ana AylizBuglem Anne sütü alıyorsa 20-30 cc çok canım yine üç dört çay kaşığı git bence 6. Aya kadar
Olimbonii AylizBuglem Dogdugundan beri veriyorum az az cay kasigiyla sonra küçük biberonla vermeye basladum ondada iki yudum alip birakiyodu suan 8 aylik olmak uzere suyu cok sever
Asyamasyam Melis1706 sarılık idrarla sıvı yoluyla atılır. Bende yattım hastanede. Tek çözümü de mama değil ayrıca.
Melis1706 Asyamasyam hastanedeki hemsirelerle uyguladik.idrarla ve kakayla atiliyor cisli bezinde sknti yoktu zaten