Kızlar 16 aylık kızım var emzirerek uyutuyorum hala sallamayı bırakalı çok uzun zaman oldu ayağıma koyup sallayım dediğimde hemen kalkıyor. Yaza giriyoruz malum her yerde meme açıp emzirmek istemiyorum bıraktırma yı düşünüyorum. Bıraktırma sürecinde nasıl uyutabilirim ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum. Bu arada gece 5 6 kere mutlaka uyandığı oluyor hatta yanımda yatmaya alıştı ayırmak istiyorum. Ne gibi bir yol izlemeliyim