incitanem3 benimki 6 aylik olacak uykuya dalmadan önce aaaa eeee diye bağırıyor bazen gözünü kapattığında da bağırıyor:))) iki sebebi var bizimkinin bence, ilki ben de onu uyuturken uyumadiginda aaaa oooo diye harfleri hafif bağırarak söylüyorum digeri de hamileyken, esimin enistesinin uykusunda bağırdığı muhabbetini duymuştum taklidini yapmislardi cok gülmüştüm, bence o yüzden başıma geldi hahaha :))))