Kızlar oğlum 20 aylık gece mutlaka kalkıyor be 2 saat mutlaka ayakta gündüz uykusunda çokta yapsa azda yapsa yapmasa da uyanıyor. Gece acıkıyor diye süt falanda verıyorum ama onu da ıcmıyor su dahi ıcmıyor tekrar uykuya dalamıyor. Uyku eğitimi de vermiştim o zamansa uyanıyordu. Sonra hasta olunca tekrwr ayağımda sallamaya başlamıştım suan öyle uyuyor.
tukendım uyansın ama uyusun yani geri napıcam bilmiyorum tükendim gerçekten