omerbebek çok fazla ağlamadı özellikle gündüz uykularında hiç ağlamadı. Gece uykularına geçişte ilk 3-4 gün zordu onlarda ağladı biraz ama gerisi rahattı 🌸 Yatır kaldır kullandık, ağlayana kadar müdahale yok, ağlayınca bi süre yatakta pışpışla sakinleştirmeye çalışıyosunuz sakinleşmezse kucağa alıyosunuz sakinleştiği an bırakıyorsunuz. Uyuyana kadar devam ☺️