Ben geçtiğimiz hafta sonu emzirmeyi bırakmaya çalışmıştım, gayette güzel devam ediyordu. 2 gün boyunca aklına gelmedi ama sonrasında bi ateşlendi rahatsızlandı kanında enfeksiyon çoktı oğlumun. Bişey yiyip içmedi bende tekrar vermek zorunda kaldım. Doktor da iyi yapmışsınız, tedavi bitince tekrar bırakırsınız demişti. Şimdi tedavisi bitti ama oğlum daha çok düşkün oldu sanki.. bi çözüm bulmam gerekiyor, öncekinde bir anda vermeme kararı alıp herhangi bişey yapmadan ‘meme pis olmuş süt gelmiyor artık süt bitmiş’ falan dediğim de ikna olmuştu ama şimdi ne desem boş ağlıyor istiyor..