Merhabalar ben yeni anneyim bebeğim 2 aylık dün hiç uyumadı huzursuzdu sonra uyudu yaklaşık 5 saat ve o süre zarfında hiç çişini yapmamış sonra uyandı ve altını açınca çişini yapıyordu hemen bezini kapattım ama bir miktar yatağa gelmişti,sonradan farkettim ki bebeğimin idrarı kokuyor sizce bebeğimin idrar yolları enfeksiyon mu oldu? Ne yapmam gerekir korkmalı mıyım?Bu sabah altını açınca aynı kokuyu tekrardan aldım.Lütfen tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi?