Kızlar merhaba, 6 ay 20 günlük bebeğim var park yatakta yanımda yatıyordu ama dönmeyi öğreneli asla sığamaz rahat uyuyamaz oldu eli değdiğinde dönemediğinde uyanıyor ağlıyor bende bu yüzden yanımda yatırdım çoğu zaman hem yanımda olduğundan hemde geniş yerde yattığından olsa gerek gece sadece 1 kere uyanıyor o da acıktığı için ama böyle de eşim bebeğe vururum üstüne yatarım diye ayrı yatıyor diyorum bir şey olmaz ben sürekli uyanıyım kontrol ediyorum diye ama yok zarar vermekten korkuyor 😐 şimdi beşikte yatırsam sürekli uyanıyor yanıma alsam eşim gidiyor nasıl bi yol izlesem ne yapsam bilemedim bu park yatakların daha genişleri var mı acaba kullandığınız öneri falan