Simgetuna- 3.5 aylık kız bebek vajinal yeşil akıntı ? Başına gelen varmı? Dr a götüreceğim ama endişelendim !!! Başına gelen varsa yazsın lütfen
pearl2023 Simgetuna- doktora gittinizmi ne söyledi ? Benim kızımdada oldu bugün bende endişelendim doktora götüreceğim
Simgetuna- pearl2023 antibiyotik başlandı zaten 2 güne geçti ? Encok kakadan bulaşırmış bende hiç bekletmem idrar yolu olmasın diye şaşırdım kaldım
pearl2023 Simgetuna- yok hayır daha gitmedik bugünde bi takip edicem ona göre götürcem. Peki sürekli akıntısı oldumu bebeğinizin yoksa bi iki sefer mi gördünüz kızarıklık falan varmıydı ?
Simgetuna- pearl2023 hayır önce 1-2 defa gordum önem semedım daha sonra arttı dr nie bekledın falan demiştı bana
pearl2023 Simgetuna- bizimde dün sabah vardı sümüğe benzer ama tekrarlamadı o yüzden bekliyorum bende