Sinemisssss Bactrim diye bir antibiyotiğe başladık ben diğerleri gibi sanıp buz dolabına koydum ve şimdi netten bakınca serin yer diyor . Birşey olur mu ? Fikri olan yazsın lütfen
-_-hUysUzvetatlikadin Sinemisssss Evin durumuna bağlı annemlerde hep dolaba koyarız çünkü evin içi çok sıcak olur yaz kış ve rutubet olur nem olur ondan dolayı öneceki evimde de koyardım ama bu evde öyle sıcak olmadı mutfak o yüzden mutfak dolabındalar
Sinemisssss Hvn_annsi ya aslında eşim yanıltı beni , buz dolabı diye!! dün gece 1 de koydum hastane dönüşü , ateş nöbeti derken şimdi aklıma geldi bir bakayım dedim şimdi cıkardım serin yere koydum ama