Melikebltc ayakta sallayarak uyuttum ikizlerimi hep şu an 2,5 yaşındalar yanlarına yatıyorum ninni söylüyorum öyle uyuyorlar. Ben bir an da kestim sallamayı. Bi gece sabaha kadar sallamaktan artık o kadar yorulmuştum ki sallamıyorum sizi dedim bıraktım. İlk 3 gün zor geçti. 2 saatte uyudular neredeyse ama sonrası bal gibi bal. Gece uyanmaları da haliyle azalıyor zamanla. Ne kadar erken bıraktırırsan o kadar kolay