Ben aşı öncesi uyuyamadım 2-3 gün resmen. Uğunur mu ya da ateşi ya düşmesse diye. Doktorum aşıdan sonra eve gidince calpol ver dedi çok şükür yükselmedi hiç ateşi. Aşı yapılırken de dayanamadım dışarda bekledim. Anneannesi ve babası başındaydı. Uğunmamış. Merak etmeyin geçip gidiyor, 3 aşı evet fazla geliyor kulağa ama bebişlerimiz üstesinden geliyor🥰