Tontis_annesii Allah aşkına bu 10. Ay atağı ne zaman bitiyor oğlum 1 haftadır gece 3 lere kadar uyuyamıyor uykusuzluktan gözünü zor açıyor ama uyumuyor hiç bişey yediremiyorum asla ağzını açmıyor 10 ay 3 günlük bi an önce bitse artık çünkü bende bittim 😫
Bicolog Tontis_annesii Ben 8. Ay ve 10. Ayda zorlandığım kadar zorlanmadım diğerlerinde, 20 gün falan sürmüştü 🤦🏻♀️
seboss35 Tontis_annesii nasıl yani ya 10. Ayda damı atak var 🤦 biz şuan dibine kadar 8. Ay atağını yaşıyoruz bende sevinmiştim 8 den sonra yaşına kadar rahatsız diye , Allah kolaylıklar versin hepinize
Tontis_annesii seboss35 uygulama da atak haftasındasınız diyor gerçekten de ataktayız böyle bişey görmedim yani en çok gazlıyken zorlanmıştım uzun zamandır rahattık şimdi bu atak çıktı başa
Zeynep11 Tontis_annesii 12. Ay atağındayız 4 gündür gece gündüz ağlıyor. Gündüzleri ruh gibi geziyorum 🤯 birde ikinci çocuğum. Demem o ki bacım kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş 😕
Adenmoms68 Zeynep11 toplam kactand acaba biz 12. Hafta atağından çıktıkda önümde neler var bilmek istiyorum intermettr 6. Aydam sonra 2 yaşına kadar yok diyordu üzüldüö şimdi
2_anne_ Tontis_annesii her ay atak mı var ya 😭😭😭 12.hafta atağını yaşadık biz ama sanki hâlâ güneşli günlere gelemedik. Oyy büyümek ne sancılı bir şeymiş. Onlar da yoruluyor biz de 😔
Tontis_annesii 2_anne_ bilmiyorum ama uygulama da atak haftasındasınız yazıyor ve gerçekten atak yaşıyoruz 😭