Oğlum neredeyse 2 ay olacak köpek dişini çıkarmaya çalışıyor. Şuan neredeyse 13 aylık, 2 aydır herşey burnumdan geldi. Ne uyuyor ne yemek yiyor, 9 da uyku saati 12den sonra sürekli uyanıyor özellikle 3ten sonra tamamen kalkıyor. Gündüzleri uyuma saati toplam sadece 2 saat. Bir huysuzluğu huzursuzluğu yok ama bu gece uyanmaları artık beni mahvediyor, sürekli pışpış yapmamı istiyor. Sabahları da erken uyanıyor artık yorgunluktan ölüyorum resmen. 2 tarafı da bembeyaz daha ne kadar sürer bir bilgisi olan var mı?