kivitoannesii Bu suyu kaynatmadan sadece ısıtarak az mama hazırlıyorum bazen ısıtmıyorum direk koyuyorum bi sıkıntı olur mu ?
duyguallibayer kivitoannesii ben de oyle yapiyorum. Bi de hayat bebek suyu var onun ustunde kaynatmaya gerek yok yaziyor bu da oyledir heralde bebek suyu oldugu icin diye dusunuyorum.
SCerenY kivitoannesii ben de bebekler için olan sulardan kullanıp aynı şekilde hazırlıyorum 13 sylık olduk hiç sıkıntı çıkmadı