Firdevs40 Bebeğim 2 aylık doğduğundan beri günde 400 -500 ml sütü sağıp veriyorum geri kalan vakitte ve geceleri sma mama veriyorum bu şekilde büyüten varmı çok üzgününe emmediği için ..
Bestiee Firdevs40 emmemesi çok üzücü oluyor haklısın benimkide çığlık atıyor bazen içim gidiyor. Sonra sağıp veriyorum öyle yapınca. Yani biliyorsun yalnız değilsin. Asıl amacın bebeğinin anne sütü alması. Hangi şekilde olduğuna takılma. Şükür ki sütün var veriyorsun
Semraaa2727 Firdevs40 keşke emseler en güzel şey biliyoruz ama emmeyen de emmiyo hiç takma kafana her şekilde büyüyorlar ben öyle büyüttüm zor oldu ama alıştım yeter ki sağlıklı olsunlar şimdi 1,5yaşında zaman o kadar hızlı ki anlamıyorsun bile büyüdüklerini ❤️
Firdevs40 Bestiee öncelikle bu rahatlatıcı mesajınız için teşekkür ederim sütünüzde azalma oldu mu Mama veriyor musunuz
Bestiee Firdevs40 evet veriyorum. Düzenli sağmaya fırsat bulamadığım oluyor çünkü kızım durmuyor. E birde emmediği zamanlarda mamaya yönelmek durumunda kalıyorum bu yüzde azalma oldu. Hemde kısa bir sürede :( zaten sütüm en başından beri azdı. Hep mamayla destekli gittik. İster mama olsun ister meme olsun yeter ki sağlıklı olsunlar mutlu olsunlar ki mutlu olalım
Firdevs40 Malesef bir hafta içinde sütüm gitti bebeğe tek başıma baktığım için sürekli sağamıyordum şuan günde 3 kere sağıyorum 100 ml anca çıkıyor her sağdığımda