Mama ver mi dedi. Bende doğumdan birgün sonra sarılık çıktı 13. Sonra ilerledi 20 oldu bir gün hastahanede yattık tekrar 13 e düşünce çıktık. Kontrollere gittik hergun. Acildeki doktor mama kullan dedi bir iki kere denedim alerji yaptı bebeğimde. Sonra tekrar 20 oldu kendi doktoruna götürdük yine yatış verdi. İki gün kaldık çok şükür çıktık 4 günlük evdeyiz. Ve doktorum mama kullandigimi duyunca kızdı kim sana böyle birşey dedi diye. Kullanmadim zaten daha. He bide unutmadan hastahanedeyken koca karı deyimiyle su verdim arada. Sende şekerli su ver yada normal su. Küçük tuvaletiyle atacak sarılığı yani cisi ile