Eveet bugün itibariyle 3 aylığız sanki 2.5 aydan sonrası geçmek bilmedi,bir haftadır filanda inanılmaz huysusuz,3. Ay güncellemesi nedir deneyimlerinizi aktarırmısınız bizi neler bekliyor,atak haftasındayız die düşnyrum şu son bir haftadır sürekli kucakta gezdirirken uyumak istyr çığlıklar başladı bağıra bağıra ağlamalr filan,sizin deneyimleriniz neler?