Bu durumu yaşayan var mı 2 gündür sağ göğsümün altı ağrıyordu dayanılmicak gibi çok kötü bir ağrı bugün acile gittim röntgen çekildim doktor bile şaşkınlık içinde kaldı ya kırık yada çatlak diyip göğüs hastalıklarına yönlendirdi ortopedi bakma mı dedim ama hayır göğüs hastalıklarına git dedi ya bu durumu yaşayan oldu mu hiç kızlar süreç nasıl falan