Aliciagirl Su içmeyi ihmal etmeyin. Öyle bardakla değil ama motivasyon şişeleri var ya onlarla için. Bir şişeyi bitirdiğiniz de azim geliyor çünkü. Ben 85 lerde falandım şişe ile içerdim hep bana azim gelirdi. 85 den 57 ye kadar düşmüştüm. Hep kiloluydum kendimi bildim bileli. 57 den sonra almadım 57 ile hamile kalmıştım doğumdan sonra da 52 ye kadar düştüm şimdi 52 kiloyum ve çok da su içerim hala. şimdide alamıyorum. Suyun katkısı çok.