Gokturk_ elifugba Ben kullanıyorum canım faydasını gördüm ama ben her gece uyku öncesi rutini olarak yapıyorum üst dişler çok zorluyor çünkü
alisce3443 elifugba elim ayağım kolum bacağım canım ciğerim resmen k kadar diyim köpek dişleri çıkıyor canımıza okudu tetagil olmasaydı nasıl olacaktı gerçekten bilmiyorum onu verdiğim anda rahatlıyor yavrum
Mel_dfn Agaclargibi sanmıyorum karşılamaz. 90 lira civarında aldık sanırım. İçinde tek tek paketler var.
Agaclargibi Mel_dfn oğlum on aylık iki üstten iki alttan çıkardı bişey kullanmadık huysuz da değildi ama dünden beri ağzı salyalanıyor ve uyumuyor sürekli ağlıyor diş midir acaba yine çözü arıyorum bende sağlık ocağı da uzak
anneko_ Ben de azı dişlerinde kullandım yatmadan önce veriyordum kaşığın içine döküp veriyordum.suyla karıştırmanıza gerek yok zaten tadını genel olarak seviyorlar
elifugba alisce3443 ya bizi asla rahatlatmatı çok aşırı mız mız gece uykularınız yok en geç 11 de uyuyan çocuk 1 de 2 de uyuyo
Mel_dfn Agaclargibi ön dişler en kolay dişler, sıkıntı çıkarmıyor. Azılar geliyor olabilir. Onlar hayli zorluyor çocukları ve uzun sürebiliyor. Muhtemelen öyle bişey olabilir. Doktorumuz her diş bir öncekinden daha zor olur demişti.
alisce3443 elifugba bazı dişler çok zorluyor bizim alt köpek dişleri mesela 3 haftadır daha çıkamadı ama bembeyaz oldu ucu yok hala tetagil çok rahatlatıyor elim ayağım oldu resmen 😳 demek kş her bebekte farklı 😳