Kızlar oğlum kışın hasta olmaz ama güneş görmeye başlasın sık sık hastalaniyor ve genel de orta kulak iltihabı oluyor böyle bir durum yaşayan var mı iki hafta önce gene hastanedeydik şimdi gene ateşi var yarın doktora goturecem.. hani kışın hastalansa usuttu vs diycem ama 21 22 derece güneşli havada çıktık rüzgar da yok bana pek normal gelmedi açıkçası bir fikir verin kızlar