Merhaba kızlar 6 ay 23 günlük kızım var ve emziriyorum sadece ek gıdaya 1 ay önce geçtik tadımları yaptık. Doğumdan sonra gümüş kapak+ lansinoh kullanmıştım bırakın yarayı acı bile olmadı çok rahat geçirdim o dönemi ama şimdi ölüyprum sanki çok kötüyüm göğüs uçlarım kızardı hafif açılmalar başladı ve inanılmaz bi acı sızlama yaşıyorum , bazı eczaneler özel yapma krem yapıyorlar onu da kullandım ama geçmiyor