Mirantoo benim kızımda 15 aylık canım baba,anne,eda,anane,deydey,mama diyo sadece ama bunları sürekli söylemiyor tabikide yani bi ara sürekli mamamama diye geziyodu sonra mama kelimesini unuttu anne demeye başladı ama onuda 2 gün söyledi sonra bıraktı. Arapça gibi şeyler sürekli konuşuyo bişe anlatmaya çalışıyo bize ama asla anlamıyoruz mesela😂 Bende çok kafaya takmıştım bu kelime konusunu ama baktımki kendisi ne zaman isterse o zaman söylüyo yani işine basıl gelirse😂 vakti geldiğinde konuşur diye düşünüyorum