Oglum1 hafta sonra 2 aylik olucak daha oncedr yapti bu ikincisi uykudan uyandi herzamanki gibi uyandiginda memeye getirdim ama getirdigim gibi aglamaya basladi hemde ne aglamak. Asla almiyor altini temizledim gazini cikardim tekrar uyutmaya calistim baktm elini goturuyor agzina tekrar memeti denedim ama tekrar bi kriz emzik verince susuyor ama ac biliorum . Bu sefer ayaga kalkip dans ederek verdim nette oyle okudum ve emdi sonrada zarzor uyudu ama cok uzucu bi durum yasayan varmı? Emzikden dolayi diyorlar ama emzigide cok seviyor obur turlu memeyi yalanci emzik yapiyor ve gogusun sik sık yara oluyur ☹️