Bebegimuyumuyorr Yaaa benim annem benim yanıma geldi (şehir değişikliği )durup dururken onunda öyle olmuştu .Kaç kez gitti doktora artık şişlikten parmağını hareket edip bükemez hale geldi .Yara yok kesik yok burma çarpma yok .Sonra son gittiği doktor kas zedelenmesi demiş ama zedeleyecek me olabilir ki diye şaşırdı kaldı kas gevşetici birkaç iğne ilaç verdi sonra bir süre sonra gene bana geldi gene aynısı oldu😂gene gitti düzeldi 😂Yaşadığım yer mahrumiyet bölgesi annem alışmış Büyükşehir de gezmeye burda çok sıkılıyor .Bende dedim anne gelme gelince birşeyler oluyor 😂