mismis123 Kızlar merhaba doğum yapalı(normal) 20 gün oldu. Genital bölgede ki iç dudaklardan biri şişti ve kızardı. Başına gelen varmı neden olur ? Yaşayan varsa ne kullandınız nasıl geçti?