tosbiginannesi01 süt incisinden mi bahsediyorsunuz?
Bende oldu internetten baktım hep süre isteyen yöntemlerdi bende sabredemezsin çok acıyordu steril bir iğne ile deldim, kenarından kaldırdım. Sonra emzirdiğini çok rahatlamıştım. Ama iğne ile yapınca tekrarlıyor. Bende sürekli deliyordum geçtiler şimdi ama ne kadar doğru bilemedim🤷🏼♀️