Kezbanatasoy benim bebeğim 3 aylıktan sonra emzik emmeye başladı. Küvezde kaldığı için emmiyordu sütümü sağıp veriyorum. Sanırım biberona alışık olduğu için damaklı emmek istemedi. 5 farklı marka (damaklı) denedik onları tutmadı. E bebekten tomme tippee nin emziğini aldık direkt tuttu.