Merhaba, bebeğim suyu az içiyor. İçtiğinde de oyun haline getirerek yarısını veya çopunu üstüne akıtıyor ağzından. Ya da ağzından dışarı sta ata içiyor ama oyun yapıyor. Bu neden olabilir? Mamajoo kullanıyoruz onda da öyle pipetli var onda da öyle aynısını yapıyor. Yani oyun yapıyor biliyorum ama üstünü ıslatıyor her seferinde. Sizde de durum böyle miydi nasıl yönettiniz bu durumu?