aybikreis Mine1111 Köyden hallice. Termal ve seramik fabrikaları var. Gezmek isterse yakında Biga ve merkeze gidebilir. Kötü değil ama daha iyi olabilecek biryer ne olarak atandı
Tugce3493 Mine1111 güzel kötü bir yer degıl dayım polisti orda gıdıp gezerdık. Cok buyuk degıl kasaba gıbı
aybikreis Mine1111 Rahat eder sorunlu bir ilçe değil, imkanları gezilecek yerleri falan kısıtlı sadece, ulaşımı da zor değil. Hayırlı olsun